nilperab hikayelerimiz çok benzer. Benim de oğlum 33 aylık. Beneğim doğduğunda 3 yaşına bir ayı kalmış olucak. Ne kendi ailem ne de kayınvalidemler burda değil. Doğumdan sonra da yanımda kimseyi istemedim zaten. Eşim bir hafta izin alıcak sonrasında kendi başıma halledicem herşeyi şuan gözüm kesiyo yapabilirmişim gibi geliyo ama o an öyle olmıcak biliyorum