aslig merhaba ben gidiyorum özelde de oluyor devlette de eğer devlete kayıt yaptırdıysanız genelde bilgi veriyorlar gününü ben özele gidiyorum kendi ebem arayıp gün saat vermişti gitmişti ilk gebeliğim bebekle ilgili herşeyi anlattı sorularımı cevapladı ben çok memnun kaldım 💕