tugcekelessss Beta ilk normal 28 di gebelık var görünüyordu sonra 17 ye düştü dış gebelık olmak ihtimali var ama beta yükselebilir de böyle bir durum yaşayan var mı
Bykessra tugcekelessss Eğer labaratuvar hatası değilse sağlıklı bi gebelikte düşen beta Hcg geri yükselmez. Kimyasal gebelik büyük ihtimalle
tugcekelessss Eminetolga5559 evet ıkısınıde özel hastanede verdım sağlık ocaklarında hemen çıkmıyor ınternnte düşük bir ihtimalde olsa yükselebilir diyor ama bilemiyorum
Eminetolga5559 tugcekelessss beta düştüğü zaman sağlıksız gebeliktir yükselme ihtimali yoktur canım inşallah en kısa zamanda nasip olur
tugcekelessss CeysuG amin teşekkürler ilk defa böyle oluyor ikinci gebeliğim bu ilkinde böyle bır şey yaşamadım 😞
lotusflowers Dış gebelik için beta baya yükselip öyle düşüyo sizin ki çok düşük eğer ölçümde hata yoksa kimyasal gibi duruyor geçmiş olsun