etkafa Fatmanur_0416 onu bemde yapmadım canım yaltan dolayı korkuyorum açıkçası senin yaş kaç birde kan değerlerin kaç çıktı karşılaştırsam bende. randevum ayın 26 sında daha
etkafa Fatmanur_0416 teşekkür ederim canım bende karşılastrayım ama bir rapor varmış galiba onda belli oluyormuş hersey sanırım doktora görüyormuş raporu sadece bende devlette yaptırdım. acaba kan sonuçları tamamen çıkınca sonuç çıkmış mı oluyor
Fatmanur_0416 etkafa rica ederim öyle oluyor bence ben kan verdim sonra detaylı ultrason randevum vardı doktorum onu da yap öyle gel bakayım demişti 1 aya yakın bir zaman geçti 3lü için sonuçları öğrenmeye
etkafa Fatmanur_0416 bende önce bunu gösterecem sonra detaylıya gidecem inşallh benim de temiz çıkar ya sen şuan kaç haftalık oldun
Fatmanur_0416 etkafa 35 haftalık oldum canım bende direk 3lüyü gösterecektim doktorum detaylı için randevum niliyordu ona da git gel ikisine birden bakayım demitşi ondan o kadar beklemiştim
etkafa kızlarrrr Dörtlü testte kan değerleri normal olup grafikte riskli durum ortaya çıkan oldu mu acaba 🤔