Melismelo 36+0da bebeğiniz kac kiloydu ? Benimki bugün 3450g cıktı ve doktor fazla buldu Karın cevresi ve başı 39 haftalık ile uyumlu Şeker yüklemesi yaptırmışdım cıkmamışdı Sizce neden ? Başınıza gelen varmı neler yaptınız ?
Fatmanur_0416 Melismelo 35+2 de gittim kilosu 3150 37 haftaya uyumlu dedi önde yani boyu 53cm 40 haftaya uyumlu dedi haftaya kontrolüm var ama randevu bulamadığım için gidemicem şuan 36+3 oldum dünden beri ağrım vardı gece acile gittim nstde sancı çıktı ama açılma yok eve git 3 saat yürü tekrar gel dedi bende ağrıların artmasını bekliyorum
tubilak benim de 36 haftadayken 40 gözüküyordu başı 3.5 a yakın kilodaydı yarın tekrar gideceğim bakalım ne diyecek
Weenie Melismelo 2 hafta sonra tekrar bi görelim dedi :( ama bilgisayar da 37+3 gözüküyor :/ 11 mart doğum tarihi gözüküyor. Ama normalde 23 marttı :(