Edanuronur ben gidiyorum 35+5 haftalığım. Ahmet İlker Eryılmaz hocaya muayene oluyorum, süreç gayet güzel. Kadın doğum acili de ayrı. Bi sıkıntı olunca oraya gidiyorum güzelce bakıyorlar her zaman nöbetçi doktor var. Doğumhanesini gezdim. Odalar tek kişilik, kaldığın odada doğum yapıyorsun, bebek doğduktan sonra 2 saat yine aynı odadasın. Odada televizyon var, içinde doğum esnasında yapılacak egzersizlere dair videolar var. Pilates topu var. Masa 2 sandalye var. Duş ve havlular var. Sancı çekerken duşa girebilirsin. Bebek 2 saatini doldurunca 2 kişilik odalara geçiyorsun. 24 saati de orda tamamlyaıp taburcusun. Sezaryen olursa 48 saat