babysecond bütün yazdıklarının aynısıyım şuan😬 11+4 daha 🙄 ilk hamileliğimde vallahi 38-39hafta gibi boyamıştım kızm 39+4te doğmuştu bunda da sonralara doğru yine boyarım diyorm ama daha yaz gelicek bir sürü ay var önümde çok kafama takmıyorum ama özensiz kötü duruyor, doktorumda biraz aksi sormaya bile çekinirim gibi ama belki bi çılgınlık yapıp hamileliğin ortalarına dığru boyarım😬