@ozgerbas bilmiyorum alttan muayene eden varmış erken olduğunda ama açıkçası ben korktum o yüzden bekleyeyim tekrar bakarım dedim bugün kan verdim beta HCG 186 çıktı ilk gebelik olduğu için de sürekli internetten bilgilere ulaşıyorum ilk haftalarda doktor herşeye normal dediği için 🙄 ve adam akıllı bilgilendirmiyorlar bile. Sizde bence birkaç gün bekleyip gidip kan testi verin çünkü ben idrar testi yapmıştım çok silikti ama kanda 64,1 çıktı