20 haftalık hamileyim kese etrafında hep kanamam vardı bu zamana kadar en son bebeğin bağırsakları parlak dedi dr um. Ama kanaman olduğu için bebek kan yutmuş olabilir dedi. 2 li test sonucun da risk çıkmadığı için fazla sorun olmaz dedi dr. Bu salı ayrıntılı ultrason a giricem. Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu aranız da? Zamanla kayboldu mu yoksa parlaklığı devam etti mi doğuma kadar?