Selvidaglar Bugün ayrıntılı usg ye girdim. 20+4 teyim. Plesanta şimdiye kadar hep aşağıdaydı çok kafaya takıyodum ama doktor yeri çok iyi rahim ağzını kapamıyor epey yukarda dedi. Yani plesantanız aşağıda ise çok endişe etmeyin değişebiliyormuş. Kilomuz da 357 gr çıktı. Durumlar böyle sizlerde nasıl
Merveprms Haribo42 12 de benimkide rahim ağzını kapatıyodu şimdi 22yiz düzelmiş Canım bol bol dinlen dikkat et düzelir Allah ın izniyle
Merveprms Haribo42 yok canım normal uzanıyodum ağır kaldırmadım merdiven pek çıkmadım cinsel münasebet yok demişti doktorum hep dikkat ettim bunlara
Salihafurkan Ayrıntılı usgye ne zaman giriliyor bide nasıl randevu almamiz lazım kızlar 12+4 haftalık olduk
hunilimom Salihafurkan kadın doğum doktorunun seni perinatoji bölümüne sevk ediyor canım 20 24 hafta arası bakılıyor bebegin organları vs herşeye bakıyorlar bölümü ayrı onun
Selvidaglar Ben ayaklarımı yukarı doğru uzatıyordum işten eve gelince bi 10 dk falan. Bilmiyorum ondan mı düzeldi ama