BuketErkan Merhaba kızlar 20. Haftamdayım idrar yolu enfeksiyonu oldum doktor monurol verdi ilacın bi riski var mı gönül rahatlığıyla kullanabilir miyim?
Ozderr BuketErkan kullan bi riski yok da o ilaçların fayda etmesini istyosan bol su tüketmen lazım bana bir ayda üç kere verdiler ilaç fayda etmiyor su tüketimi olmayınca
esractn BuketErkan kadin dogum doktorunun vedigi bi ilac niye bi zarari olsun canim ic tabi. Ayni haftada bendede oldu 4gun hastanede yattim damardan atibiyotik verildi cikinca antibiyotiğin adi sulcid hapini kullandim