Hanımlar size bişey sormak istiyorum ocak ayında beta 28 ile hamile olduğumu öğrendim adetime 2 gün varken ve adet geçikmemin 5inde adetim geldi kimyasal gebelik dedi doktor şuan adetime 3 gün var bu arada korunmadık geçen ayda belimde ağrı vardı bu ay da var normalde hastalancağımı hissederim ama öyle bir belirti de yok sadece göğüslerim ağrıyor o kdar hamile kalmış olabilir miyim yoksa adet düzenim mi bozulacak hep düzenli gelir çünkü