Elifiniz valla canim bende 39 dayim kizim hala gelmedi sancim agrim kanamam hic bsyim yok artik korktugum sancilari kendim getirmeye calsiiyorum hurma yiyip sicak suyla dus alip egzersizler yapip merdiven cikiyorum ama faydasiz 😄 keyfi yerinde galba gerci yerinde olsa sag kaburgami kiracak gii tepiklemez ama 😄 neyse bu senin doktorunla alakali canim mesela benim doktorum ay sonuna kadar bekleriz 40a kadar sonra yatisini yapar suni sanci deneriz dedi bazi doktorlar 42 ye kadar bekliyo yani bu doktora bagli halbuki sezeryan olsak 38de bile aliyolar suan fazla dan bekliyoruz yani Allah yardimcimiz olsun biranonce kucagimiza sag daglim alal insallah