ekiminannesii neznaz787gmailcom 2 ay ovülasyon testi kullandım ilk ay değerlendiremedim pik günleri. İkinci ay değerlendirdim ama olmadı. 3.ay 12 ocakta hsg çektirdim. 20 ocakta yumurtladım değerlendirdim. Hamile kaldım. Hsg basınçlı ilaçla çekildiği için tüplerde ne varsa silip süpürüyor gebe kalmak kolaylaşıyor. Ekstra bir durum yoksa tabi
Tomris777 Tam 1 ay önce çektirdim bende canım çok araştırdım hep hamile kalanlar olmuş heniz bende birşey yok ama olması için çok dua ediyorum inşallah sende bende güzel haberler alırız
dimpleuser Tomris777 ben amelşyat oldum onun öncesi yapılmıştı 3 4 ay içinde oldum sonra .ama akışa bırak stres yapma
Tomris777 dimpleuser inşallah bende olurum canım çok amh seviyemde çok yüksek değil o yüzden biraz geriliyorum olmuyor diye
havva_5 Tomris777 ben çektireli bi sene oldu benim de amh seviyem iyi değil tüp bebeğe yönlendiriyolar ama doğal yolla da gebe kalabilirsin diyolar bi kere kimyasalım oldu uzun zaman geçti üzerinden. Kafadan attığım an olacak diye hissediyorum ama bakalım ☺️
neznaz787gmailcom Bende hsg rahim filminden sonra 1 aya hamile kaldım hic beklemiyordum şaşırdım genelde o islemden sonrasi gebelik olan çok var sizinde olur inşallah Allah olmayanlara nasip etsin 😊
Tomris777 neznaz787gmailcom amin inşallah çokta ümitlenmek istemiyorum olmazsa çok üzülürüm diye ama inşallah bende işlemden sonra hamile kalanlardan olurum 🤩
neznaz787gmailcom Tomris777 İnşallah yeterki olumlu güzel düşünün olacaktır muhakkak Allah büyük sabret 🤗
Tomris777 neznaz787gmailcom tek tesellim o canım Allahım kimseyi evlat hasretiyle sınamasın kimseye özlem çektirmesin isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
neznaz787gmailcom ekiminannesii çok iyi sevindim maşallah aynen öyle işlemden sonrası okadar gebe kalan var olmayanlarda nasip etsin inşallah 🤲