Umut_unAnnesi Arkadaşlar 29 haftalık hamileyim şimdi fark ettim daha önce yoktu vajinamin ortasında bir şişlik olmuş bezelye büyüklüğünde bu nedir ya görünce çok korktum
alpanne3 Umut_unAnnesi varis olabılır benımde rahmımın alt tarafında bezelye tarzında Ikı üç tane çıkmış doktor varis dedı
saricivciv_ Umut_unAnnesi elinizd geldiginde hafif sertlik varsa bartolin apsesi olabılır ama sadece şişlik ve hafif damar görünümü varsa vajinal varis oluyor ben doktoruma sordum ele gelen kitle varsa sert apsedir dedi
hanimhanimcik Şişlik derken biraz tarif edebilir misin? Çıban büyüklüğünde birşeyse bende de dmnem dönem oluyor birkaç hafta sonra kendiliğinden gidiyor
hanimhanimcik Umut_unAnnesi kız niye ağlıyorsun birşey olmaz ya çıban sivilce aradı bişey bende devamlı çıkıyor kendiliğinden gidiyor sonra. Bebeği boşuna strese sokma🤣
saricivciv_ Umut_unAnnesi bebege bir zararı yok vajınal varisse doktor bırsey yapamayız dedş bana bartolin apsesi ise antibiyotik tedavisi uygulanıyor doktora muhakkak gidin gösterin doğrusunu onlar bilir acıyormu peki dokununca