nese3 Hanımlar iyi akşamlar çatlama gününden 11 gün sonra beta 91 ile öğrendim gebeliğimi çok şükür sorum şu kese için ne zaman gitmeliyim doktora. Birde procertin women kullanıyordum devam etmeli miyim kullanan var mı aranızda folik asit kullanıyorum