mamacitabonita Hanımlar etrafımda sorabileceğim biri yok… ilk hamileliğim 36.haftadayım. Ve vajinal temizliği nasıl yapacağımı bilmiyorum. Normal de olabilir sezeryan de farkeder mi onu da bilmiyorum. Birileri deneyimini yazarsa rahatlayacagım
gulugur mamacitabonita bende 37 haftalık hamileyim bikere ağda yaptırdım ablama canım acıdı ama normalinde hep jilet kullandım şuan yine jilet kullanıyorum eşimden destek alarak
estelineee Bende 36+5 deyim canım ben ağdaya gidiyorum jilet çok çabuk uzatıyordu ağda en iyisi bencee
bennanneyim Hamileligim boyunca hep agdaya gittim hiç de zorlanmadım. Kendini çok kasma korkma 5 dakika dişini sık bitiyor