Kızlae Allaha bin şükür yavrumda bir anomali tespit edilmedi. Fraksiyon %11 ♥️ ancak cinsiyet net belirtilmemiş mi? Anlamadım. Yaptıran varsa bakabilir mi?
Yazan şu: Bu raporda cinsiyet açıkça yazmıyor ama “X ve Y kromozomu tarandı ve anöploidi negatif” denmiş.