elifbayraktar07 mavisanne0 teşekkür ederim mart ayında kontrole gitmem gerekiyor oraya gidip deneyeceğim
elifbayraktar07 mavisanne0 hayır gitmedim şehir hastanesinde serhat hasüs diye bi doktor var Oraya gidiyorum kontrole
ahmetilay mavisanne0 3 lü tarama testim çok riskli çıktı diye bana alaycı bir şekilde ne yapacaksın doğuracak mısın yani sakat çocuğa mı bakacaksın dedi. O kadar üzüldüm ki adını bile duymaya tahammülüm yok o doktorun
mavisanne0 ahmetilay maalesef benimde travmam olur diye doktorumu değiştiremiyorum çok şükür Mustafa hoca öyle bir değil