Bugün10+2 olduk 2 gün önceye kadar midem çok kötüydü su içsem kusardım 2 gündür iyiyim ama endişeleniyorum bir sorun mu varda geçti birden diye benim gibi olanlarınız varmı netten bakıyorum kimi hamilelik sonlanınca birden kesilir filan yazmışlar şaştım kaldım