susulodge inanın bende öyleyim daha 28. Haftaya yeni başladık ama her yerim sarmış durumda gece sabaha kadar uyku yok. 3,5 yaşında bir oğlum var gündüz gücüm kalmıyor ona bile. Sabaha kadar kaşın, gün içinde de kaşın. Hayat kalitem sıfıra düştü. Bana da bir kortizonlu krem bir de normal bepantol sensiderm verdi ama kâr etmiyor. İnsallah sizinde bir an evvel geçer. Benim yolum uzun düşündükçe ağlayasım geliyor. Sabaha kadar halı fırçası ile kendimi kaşımaktan helak oluyorum.. Termal su hiç bilmiyorum hemen bakıp denyeceğim..