Leylahallll Kızları aranızda detaylı ultrason yaptirmayan varmı ben yaptirmayacam sanırım çok korkuyorum kötü birşey derlese diye aranizda benim gibi olan varmı
Yazmelegi_ Leylahallll ama yaptırırsaniz daha iyi en azından doğum yaptıktan sonra tedavi edilecek birsey varsa hazırlıklı olurlar
Aydan95 Leylahallll bence herkes yaptiriyor. Yaptirmayan duymadim. Neden yapilmasin ki? Anneden bebege kan akimina bile bakiliyor bazen sorun oluyor kan sulandirici kullaniyorsun. Eger yapilmazsa bu gorulmezse ne olacagi belli Allah korusun.
nursenasu27 Leylahallll en önemlisi detaylı usg lütfen yaptır Allahın izniyle tertemiz çıkar aklına getirme ben sadece ikili tarama ve detaylı usg yaptırdım şeker yüklemesi aşı falan yaptırmadım mesela lütfen bu çok çok önemli hem dört boyutlu olarak bebeğini görebilirsin