eskus 13 gün önce doğum yaptım canım belden uyuşturmalı daha önce de öyle bi ameliyat olduğum için başıma ne geleceğini biliyordum benim ağrı eşiğim çok düşüktür doğru pozisyon alınca ve bolca dua iğneyi hissetmedim ama sağ bacağıma birden elektrik çarpar gibi bi his geldi ondan sonra hemen uzandım ayağını kaldır vs dediler kaldıramayınca başladılar her türlü elleme çekiştirmeyi vs hissediyorsun tabiki hiç bir açı falan yok beş dakikayı geçti galiba çekiştirme ittirme hissettim doktor da söyledi en fazla hissedeceğin bu diye sonra bebeği çıkardılar gösterdiler bana sonra dikişlere başladılar zaten öyle böyle oldu bitti ameliyat kısmı odaya geçtim titreme üşüme başladı bende anestezinin etkisi gittikçe o sızı vs geliyordu geldiler kanama kontrolü yaptılar sıfır sıfır acıydı hiç öyle dedikleri gibi büyük acı bastırma falan yoktu masaj gibi yaptılar ameliyat sırasında sondayı taktılar anestezi etkisi bitmeden de çektiler karnıma kum torbası koydular sıcaktı sancıdır ağrıdır geldikçe bende terleme de başladı tabi bi şekilde sıktık dişimizi ağrı kesici yaptılar dediğim gibi benim ağrı eşiğim çok düşük dayanamam öyle yani bi serum taktırmaya bile ağlarım yani öyle diyim sizinki daha kolay daha ferah daha rahat geçsin inşallah her şey gönlünüzce olsun Rabbim kolaylıklar versin birde hastane çantanız da lütfen mama olsun sütüm hemen gelmedi benim çocuğum aç kaldı bilmedim ondan sonrası iki üç günde de aç kaldı ve sarılık şu an hâlâ onunla uğraşıyoruz doktor sarılık var deyince direk mamaya başladım ben her emzirme sonrası 15-20 cc(hipp mama aldım) onu veriyorum sütüm artsın diye de takviyeler yapıyorum sağma yapıyorum her yolu deniyorum sarılığı düşmemiş birazcık artmıştı kontrolde bende mamasını çoğalttım besin yetersizliğini idrarından gelen pembe leke ile de anlayabilirsin bizim başımıza geldi çok şükür o leke yok artık