Egozdeural Arkadaşlar ben hamile olduğumu 5 haftalık ilken öğrenmiştim sağlık ocağındaki doktor folbiol verdi sonra 1 hafta onu kullandım sonra devlette doktora gittim ağır onu içme folidoce verdi sonra onu kullanmaya başladım ilaç bitti doktora kontrole gittim bişey vermedi sonra özelde çocuğun kalbini duyayım hemde eşimde görsün diye özele gittik 2 hafta ilaç kullanmadım ilaç vermediğimden özeldeki de bu sefer senin Demir ve vitamin Alman lazımdı dedi onları verdi ama şuan ben 2 hafta bişey kullanmadım ilaç yazmadığından şuanda panik ve üzüntü içerisindeyim doktora güvenmiştim birşey bilmediğimden şimdi o iki haftada bişey olurmu bazı yerlerde hemen başlanıyor diye yazılmış
Edanr Egozdeural cok sacma bence ya zten doktorlar bile hamile kalmadan 3 ay once kullanin diye kullanmasan bile hamile kalinca kesinlikle ilk 3 ay kullanmak zorunda kaliorsn
useyma Egozdeural amannın ne olcak insanlar hamile olduğunu 7.haftasında öğreniyor rahat olunnn☺️👏🏼🤗 başta böyle yaparsanız ileride evhamlancak çok sebep bulursunuz.. rahat olun hamileliğin keyfini Çıkarın ..büyücek minnoş öle de böle de.. hayırlı olsun👏🏼😊
Yasemincifci Egozdeural canım folik asiti 3 ay kullncksın kan değerlerinde bi düşme yoksa demirle kanı vermiyorlar onuda 16. Haftadan snra verdi dktrm bna tahlilime falan bkmadan
Egozdeural useyma çok haklısınız 🤗🙈 böyle biri olacağımı bende tahmin etmezdim ilk hamileliğim herkes üzerime titriyor sağolsun bende birşey yapınca acaba dikkat etmiyormuyum diye evhamlanıuorum
Egozdeural Teşekkür ederim yorumlarınız için .Birinin hayatının sana bağlı olması bambaşka bir duygu bu bile bu güzel hisse değer .Hepimizin bebekleri sağlıkla sağlıcakla dünyaya gelir inşallah 🙏🏻