Kızlar bugün hastaneye gittim doktor vajinal ultrasondan keseyi gördü haftasıyla uyumlu dedi yalnız kan tahlili aldı benden kanamam yok bu arada ama progesteron 4,12 gelmiş çok düşük geldi bana başına böyle birşey gelen varmı 😔😔😔😔😔 duphasyon başladım bugün sadece başına böyle bir durum gelen varmı merak ediyorum