dilbenuro bende bı ara adetten önce testler denemeye başladım, istekli olduğum için psikolojik olarak kendimi hamile hissediyordum bu sefer tuttu diye. En son biri çift çizgi çıktı üzerine 5 tane daha farklı test yaptık tam emin olmak için o da yanlış sonuçmus, kan verdiğimizde yok dedi. Bu yüzden adet gecikmesini beklemek daha iyi, çünkü hevesle yapınca sonuca üzülüyor insan