habibe66yks Bebek arabami tek yönlü aldim pişman olurmuyum cift yönlü bulamadık kaba heybetli bebek arabası kullanmak istemedim. Aldığım küçük oluyo kapanınca ve hafif
papatyakokulugece habibe66yks pişmanlık tabiki ben bagi neo sipariş verdim tente de renkli pusetsiz modelinden
ucuncugeliyo habibe66yks bende ilk bebegimde sizin gibi yapmistim tek yonlu baston tarzi bisi almistim ama baya bi pismanligini yasadim cift yon her zaman en iyisi eger iade edebiliyorsaniz etmenizi tavsiye ederim
busrabaskal habibe66yks travel vardı sattım hemen hiç kullanllı değil baston aldım chicco mis gibi çok rahat
beyzzsenturkkk habibe66yks kızım 3 yasında tek yönlü kullanıyorum su an ona baston tipli işimi görüyor ama daha kücük bir bebek icin bence pişmanlık en az 2 sene size dönük olmalı diye düşünüyorum benim kız büyüdü diye şimdi önemli değil o yüzden travel sistem aldım 2. bebisimd tekrar
habibe66yks papatyakokulugece bilmiyorum e bebekte başka anne adaylarına sordum gun boyu cocgunu görüyorsun dışarı cikincada bebek etrafı görsün dediler Tek yönlü aldim bilmiyorum nasil olcak ilerde
papatyakokulugece habibe66yks yok bacım çocuğunu önüne almak her zaman avantajdır e bebek arabalarını beğenmiyorum ben benim aldığım araba da hafif ve kullanışlı çevremde gördüm deneme yaptım güzel gerçekten
habibe66yks busrabaskal evet bende takmali çıkarmalı istemedim cift yönlü oyle varmış bende tek yönlü aldim hem hafif hem kapanınca kucukce oluyo
busrabaskal orhismommmmmm malesef ben alalı çok oldu ilk kızımdaydı ve mağazadan almıştım benim ki çok kaliteli aldığım kadar kaliteli üretiyorlardır umarım.ama chicco ürünleri güzel bunun gibi markalara bak derim
orhismommmmmm habibe66yks cnm sol üst kısımda üç nokta var sonra Resım yükleye gir kopyala Resım sonra tekrar bu mesaja gel yapıştır
papatyakokulugece cansu2306 bagi neo renkli tente olanı sipariş verdim kullanmadım akrabamizda vardı deneme sürüşü yaptım güzel hafifti
habibe66yks orhismommmmmm aldim guzel ama bebek doğunca anlarim kullanisli oluşunu herkes cift yönlüden bahsetmiş kafamı karıştırdılar napayim aldim yapcak bisy yok
babymom2026 habibe66yks benimde tek yönlü ama puseti veya araba yerini kendine dogru takabiliyorsun yine çift yönlü görevi görüyor yani