turkmenoglu merhaba,
Benim regl tarihim geceli 1 hafta olmustu (adet duzensizligim oldugu icin bekledim) sonra test yaptim negatif cikti adet sokturucu ictim 1 hafta da oyle gitti ilac bitti ne gelen var ne gideeen ilac bitti ama kasik agrim falan vardi ara ara bugun olucam yarin olucam derken oylede bir hafta gecti ve artik anormal bir surec oldugu icin tekrar test yaptim silik diyemem ama oyle kipkirmizi olmayanda pozitif sonucu gordum. ayni gun kan verdim 350 lerde birsey cikti. 2. Doktor kontrolumde 6+0 oldugunu ogrendik gec dollenme ile, son regl tarihimi baz alsaydik 8 haftalik olmasi gerekiyordu.