Gzde_defne Kızlar zorunlu sezeryan olacagım daha önce miyom ameliyatım oldugu için. Hastane çantasına mama alayım mı birde hangi marka? sütüm hemen gelir mi gelmez mi bilmiyorum
nursenasu27 Gzde_defne benim hemen gelmedi onlar da mama ver demedi anne sütü dediler yenidoğan sarılığı oldu çok pişmanım almadığıma sarılık çıkınca mama aldık kadın doğum doktorum hipp demişti bana bende hipp aldım aptamil sma falan toplandığı için hiç yanaşamadım onlara vallaha
nursenasu27 Gzde_defne biberon olarak da avent antikolik serisini almıştım meme reddi yapmadı çok şükür emzirdikten sonra mama veriyorum
Es07 Mama almayın denildi eğitimde Gerekirse hastane veriyormuş devlette bile Almadım ne mama ne emzik hiç bir şey
Gzde_defne Es07 tamm canm sağol eşim elime ayağıma dolanır dedi diye ben biberon aldım bugün mama da hazır edelim dedi onu almadım kararsız kaldım
cileklimatcha Es07 İlk dogumumda Bana vermemişti hastane hem de özeldi, doğum oldu esimi apar topar eczaneye yolladılar gidin mama alın diye son anda elimiz ayagimiza dolasmisti valla ben bu sefer hastane çantama koymayı düşünüyordum mama ve minik biberon 😐
nursenasu27 Es07 vallaha vermediler bana anne sütü dediler çıktılar işin içinden pişmanım almadığıma sarılık çıktı boş boşuna aç bırakmışım bilmeden ilk gebeliğimdi bilemedim sizler alın yanınıza sarılık çıktık sonra hemen hipp aldım emzirme sonrası mamaya başladım
Es07 cileklimatcha Devlette bile mama gerekirse veriyoruz dediler eğitimde ben almadım hiç bir şey 🤷🏻♀️
cansuvet Bana mama al dendi sez ile alınacak ben koydum bana al koy dendi Kişiden kişiye değişiyor bence
pengumommy Ablam devlette doğum yaptı ebe egerki süt gelmezse gelin isteyin veriyoruz dedi 3 gün hastaneden mamayı vermislerdi
Gzde_defne papatyakokulugece sadece hipp yazan demi canm hipp organic değil. Organic yazan çok pahalı
gunespera papatyakokulugece evet bende kızımda onu kullandım özel hastanede doğurdum onu vermişlerdi şuan muhtemelen devlette doğuracağım ama yine de yanıma mama alacağım
Es07 nursenasu27 Sarılık içinde emzirme öneriliyor cnm Henüz ben tecrübem yok Eğitimde öğrendiklerimi yazıyorum Almadım sabah doğum nasipse
mutlubalik Gzde_defne süt arttırıcı çay içebilirsiniz doğuma yakın. Süt gelmediği durumda hemşireler veriyor zaten eve geçince hâlâ gelmediyse öyle alın bence
papatyakokulugece mutlubalik vermiyor asla sabaha kadar bağırdı çocuğum özel hastane bide damla vermediler mamayı çokça emzir sürekli emzir gelir dediler üç gün sonra geldi çantaya koymadım verilir diye o gün sabaha kadar bağırdı açlıktan Gzde_defne