Yazmelegi_ Dualarınızı eksik etmeyin. Genel anestezi ile doguma alıncam ❤️ 37+2 yada 37+3 te alınmış olcak
1melekannesi3858 Yazmelegi_ aşkım hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın inşallah ama bacım neden erken aliyo ki doktor 38 e kadar durur diyordun
1melekannesi3858 Yazmelegi_ ha anladım.bacim.bide erkek ya kız bekler De erkek beklemez gününü derler gerçi aman hayırlısı ile kucağına al da kurtul bacım Allah kurtarsın sağlıkla
izelaren Sağlıkla gelsin inşallah benimde pazartesiye planlı sexeruanım vardı bugün sancın çıktı doktor cumaya aldı doğumu
Es07 Yazmelegi_ İnşallah hepimiz de cnm Sağlıkla kavusalım Güzel doğum hikayelerimizi okuyalım Çok amin 🤲🏻🕊️🧸