gebebayan evet yaptırılmalı. Bizde şöyle bir kanı var “ben aldırmam yavrumu”. Ama bu tarz testler ile şüphelenip sonrasında araştırılıp tespit edilen, bazen tedavisi olan bazen doğum anında doğumhanede çocuk doktorunun müdahalesini gerektiren bazen de yaşamla bağdaşmayan hastalıklar var. Eğer hastalık varsa ki Allah korusun tüm yavrularımız sağlıkla gelsin inşallah, ama aksi durumda zaman çok kritik işleyebilir. Ben oğlumda yaptırdım. Bunda da yaptırıcam tüm testleri. 10 çocuk doğursam 10unda da yaptırım ☺️