Doktor bugün bebek az kilo almış dedi kan istedi benden sonucuma bakımda düşmüş önceki kana göre bundan dolayı az kilo almış olabilir mi ? Demir ilacımı biraz aksattım şimdi üzülüyorum kendimi suçluyorum oğlum etkilendi diye bu durumdan. Doktorum sonuç çıkınca yaz düşük çıkarsa damardan vereceğim kan dedi. Benim gibi olup toparlayan var mı?? Lütfen yorum atın kendime kızıyorum çünkü sorumsuzluk yaptın diye