Acelyae Doktor ilaç içmememi söyledi bitki çayı da içme başlarda önermiyoruz diyor çok hastayım ne yapabilirim ne iyi gelir 😞
momof3 Acelyae Ben de hamileliğimde çok grip olmuştum sürekli hastaydım.Tek izin verilen şey ıhlamur canım 🤷🏻♀️ Ballı ıhlamur iç
useyma Acelyae günde 1 limonlu ballı ıhlamur içiyordum ben...bir de bol c vitamini sarın sarmalan terle... tamamdır💪🏼
MerveAvc Acelyae ben de 2 defa oldum şuanda atlatmaya çalışıyorum 3.günüm ama çok şükür bugun burnumu silmedim bile neredeyse ayağının üstünü ve topuklarını limonla ovala c vitamini emili çok fazlaymış belki iyi gelir ben 2-3 defa yaptım kısa sürmesini buna bağlıyorum önceden 1 hafta sürerdi neredeyse bi deneyin
Acelyae Premsescik öyle yapmaya çalışıyorum miğde bulantım da var çok yiyemiyorum, burnum tıkalı nefesi zor alıyorum 😞
Deletedmom231 Acelyae Gribi öksürüğü sadece zencefilli bal ile geçirebildim günde bir çay kaşığıyla başka türlü fayda etmedi🤷♀️
Deletedmom231 Acelyae balla zencefilimi🤔 ilk defa duydum bir zararı yok halbuki zaten günde bir çay kaşığı içtim geçirene kadar bitki çayı hiç içmedim
Guzz Acelyae salata, sebze meyve,taze meyve suları, bol su ve evden iyi olana kadar cıkma. Yatak odanı uyandıgın an havalandırmaya başla, tum evi hatta hergun havalandır.
cns-ozkpln Acelyae canım geçmiş olsun ben bol bol limonlu ballı ıhlamur içerek ve c vitamini alarak atlattım
Ozderr Acelyae ben bir aydır cekiyorum sadece bi burun açıcı sprey verdi o da fayda etmiyor bitki yasak dedi sadece bol su tüket c vitamini alımını arttır ve dinlen dedi doktor ama domuz gribi gibi bişeyim galiba geçmedi hala 🙄😅
25agustos Ozderr burun spreyi kullanma bence. Bir aydır varaa alerjiktir. Bende olmuştum burun tıkanıklığı oluyor sürekli hapşuruk. Doktora gittim sinüslerin şişmiş dedi ilaç verdi geçmezse ameliyat olacaksın dedi. Sonra hamile kaldım zaten. Arada bir tekrar tutuyor hapşuruk. Viks falan koklayıp buharını alabilirsin iyi geliyor. Birde limonla alnına masaj 😊
SedaMeric Acelyae kuzu limon ye bol bol ben daha yeni atlattım çok şükür. Limonu doğra karabiber dok üzerine bolca ve öyle ye. Bol su iç. Vikis filan sürdürdüm hep sırtıma filan İstersen onuda dene. Ama bir-kac gün hiç ihmal etmeden karabiber li limon ye ve bol su iç kuzum. Rabbim şifa versin 😘
Ozderr Acelyae doktor kontrolündeyim zaten gribal enfeksiyonla idrar yolu enfeksiyonu tavan yapmış bende sürekli gözetim altında tutuyor yedi aya girdik doktor tehlikeli diyor enfeksiyon bu aylarda
Acelyae Deletedmom231 bende şaşırdım fakat doktorum kullanma diyor zencefili bende ıhlamura koyuyorum genelde de