Es07 şeker yüklemesi yaptırmak için aç gitmiştim yol uzun sürdüğü için midem falan çok kötüydü doktorun dedikleri odadan çıkınca uçtu aklımdan uyumlu gibi bir cümle kullanmadı ve kötü bişey de demedi kilosunu da bana söylemedi zaten sekretere söylerken duydum o yüzden sormak istedim