Kbrastr benim kendi doktorum kabul etmese de vitaminler yapıyor evet bunu çoğu yerde de okudum. Bana decavit dokunmuştu. Başka özel kadın doğumcuya da sordum ilaçları bir süre bırak dedi bıraktım düzeldi, kendi doktoruma daha sonra değiştirmesini söyledim :) yeme içme de çok önemli ama onlara çok dikkat edemedim açıkçası 😂 bana o multivitsmin ağır gelmişti ve ben folbiol kullandım o da ağır folik asit normalde. Saframa hepsi ağır gelmiş