alevgu evet rennie ve gaviscon surup var. Sabahta lansor kullanıyorum aç karnına. Benm reflu baya ilerideydi. Lansoru bırakmaya calistm ama yok yani bırakamıyorum bıraktığım an kotulesiyor. Doktora dedm kullanabilirsin sorun yok dedi. Önce rennie surup içiyordum bu sefer gaviscon yazmış yatmadan önce içiyorum mutlaka. Gün içinde de yemekten sonra midem kötü olursa öyle bir ya da iki kaşık içiyorum. Dayanılacak gibi değildi benmki.