tazenne Size de mi aynı nedenlerle sezaryen önerdi doktor? Yani riskli bir gebelik geçirmedim, dün çatı muayenesinde çatımın da normal için sıkıntı olmayacağını ama hafif basıklık olduğunu ve bunun da bebeğim omzu takılabilir sıkıntısı yaşatacağını söyledi. Ben de yarın için farklı bir doktora randevu aldım eğer o da benzer şeyler söylerse bilemiyorum ne olacak 😓