anapanda12 Canım benim tansiyonum yükselmiş seninde böyle bir problemin olabilir ben ilk kez yaşıyorum baş ağrısı ve tansiyon problemi ilk dün başladı . Hastaneye gittik 14-7 cıktı hastaneye gitmeden 15 falandı.. parolun serumunu yazdı damar yolunu bulamadılar delik deşik etmesinler diye istemedim doktora sordum evde parol içsem olurmu diye olur 2 tane üst üste içebilirsin dedi ama ben 1 tane içtim hala devam ediyor gerçi baş ağrım