Merhaba kızlar bugün normal muayenemiz vardı doktor biraz açılmam olduğunu ve dikkat etmem gerektiğini on gün dinlenmem gerektiğini söyledi açıkçası bu durum canımı çok sıktı ama doktor herhangi bir ilaç veya acil bir durum ya da dikiş gibi bir şeyden bahsetmedi sadece on gün dinlen dedi ne kadarlık bir açılma olduğunun bilgisini de vermedi sizce bu durum düzelir mi ilerler mi böyle bir durumla karşılaşıp haftasında rahat sezaryen doğumunu yapan oldu mu ilk defa böyle bir şey başıma geliyor ikinci hamileliğim bir kızım var dört yaşında