feyza82 Kızlar merhaba 25 haftalık gebeyim 4. Aydan beri bu ağrı var sol kaburga on tam bitişinde altında batma hissi gibi ama sürekli bir ağrı otururken ayaktayken yürürken yatarken bile sadece sağ tarafıma yatabiliyorum sol tarafa dönünce ağrı başlıyor hatta bazen orası uyuşuyo gibi hissediyorum siz hiç yaşadınız mı böyle bi ağrı günlük yaşamımı çok etkiliyor 2 gün sonra doktor randevum var o zaman soracağım şimdiye kadar sormadım hani karın büyüyor ondandır dedim ama gerçekten bazen bayılcak gibi hissediyorum acısından
bahar1897 feyza82 ben bir kez yaşadım 27. Haftamda nefesim kesildi resmen ne yapacağımı şaşırdım acile gittim bebeğin kafası baskı yapmış ve orayı ezmişti bayağ bi kan tahlilinde de ezik olduğu çıkmıştı hatta dinlenmeye çalış dedi doktor aynı pozisyonda uzun süre kalma dedi sadece bide ekstra olarak magnezyum kullan dedi işte ağrılar için ama kullanıyordum zaten o ara sonra ocean ekstra mag kulkanmaya başladım magnezyum olarak o çok iyi geldi ağrılarıma
nahsen21 feyza82 benim de sol yanım hani kaburgamı bilmiyorum çok ağrım var öksürükmekten oldu hala devam ediyor nefes aldırmıyor öksüremiyorum acıdan sizin gectimi
feyza82 bahar1897 isminiz çok güzelmiş ben de inşallah kızıma bahar ismini koyacağım 😊 nasıl baktılar peki sadece ultrasonla mı bakıyorlar benim çok uzun sürüyor ya bi kerelik değil hergün her an ağrı var
bahar1897 feyza82 yaa teşekkür ederim ismiyle yaşasın🌸 Ultrasonla baktı nst çekti bide alttan muayene etti beni o gün doktor
feyza82 bahar1897 amin inşallah teşekkürler 💐 bakalım bana ne diyecekler Çarşamba günü gidicem hayırlısı olsun
feyza82 nahsen21 geçmiş olsun benimki geçmedi hala acıyor geçen doktora söyledim o da normal dedi vücut gebeliğe hazırlanırken bazı eklemler daha fazla etkilenir dedi bir de bebeğimin kafası oradaymış aşağı dönerse rahatlarsın dedi arada da fazla sıcak olmayan kopmres yap rahatlatır dedi siz de deneyebilirsiniz sıcak havlu vs belki işe yarar
betusa Ben de 25 haftalık hamileyim, bahsettiğiniz ağrıyı bir aydır çekiyorum ne adamakıllı iş yapabiliyorum ne ayakta durabiliyorum ne de doğru düzgün oturabiliyorum🥺🥺doktorlar normâl diyor ama bazen dayanılabilecek gibi değil😔