31+6 dan selam kızlar 👋🏻👋🏻
Bugün kızımın kontrolü vardıı vee 1870 olmuşuz 🫶🏻
İlk Nst de sancımız çıktı hafif 😬😬 Biraz ürküttü ama ilaç başladık.. Aktarmamızı da yaptırdık bakalım nereye kadar gideriz 🤷🏻♀️🥹☺️☺️
Siz nasılsınız, nasıl gidiyor kontoller 🥰🫠😘