Caqlasu gebelik şekerin varsa yediğin beyaz ekmek bile şekeri yükseltiyor bu sefer bebeğin allah korusun karacigerini etkiliyor. Bir seferlik hastaneye katlan bence testi yaptır zaten sınırda çıkmış değerin risk var yani. Hastanede beklemek zor oluyor haklısın ama gebelik şekeri mutlaka dikkat edilmesi gereken bir konu ihmale gelmez, bebeğin söz konusu. Tabi kendi kararın ama ben olsam hiç düşünmezdim. Cuma günü yaptırdım ben çok şükür sorun çıkmadı ama öğrenene kadar içim içimi yedi her yediğim tatlı şeyde, meyve yerken bile tereddüt ettim ya şekerim çok yükseliyorsa, bebeğime zarar veriyorsam diye.