duygukiloken Bebeğin yerleşme sürecinde göğüslerde sızı ve kasıklarda batma hissi yaşayan var mı yoksa bunlar adet belirtisi de olabilir mi
yenihamis3452 duygukiloken adet belirtisi de olabilir , gebelikte olabilir çok benzerler birbirlerine. en doğrusu adetinize 3-4 gün kala erken gebelik testi yapın negatif çıkarsa 3 gün sonra tekrar test yapın 🙏🏻🤍
Sezei duygukiloken Asla bir fark yok adet ağrısından başka yeni bir hamile olarak bunu söyleyebilirim size adet olucak gibi ağrım vardı geçen hafta daha sonrasında salı günü pembe lekelenme oldu ama çok çok açık bir renk bende adet geliyor sandım o gün ertesi güne birşey gelmedi bende test yaptım sonucu çift çizgi aslında hiç beklemiyordum ama çok şaşırdım adet olmayı beklerken hamileymişim meğerse 🥹 4+6 olduk yarın beşinci haftamız çarşamba kontrolümüz var inşallah güzel haberlerle gelirsin sende kuzum
duygukiloken Umarım gebeliktir🙏🏼dediğiniz gibi yapacağım çünkü bi tuhaflık hissediyorum adlandıramıyorum adet olursam eğer gebelik yoktur dimi bazen üstüne görme tarzında bişey derler eskiler onun gibi bi durumda olabilir mi
yenihamis3452 duygukiloken eğer her zamanki gibi kanamanız olursa adettir, ama pembe renk şeklinde yerleşme derler . tek tavsiyem stres yapmayın bol bol dinlenin ve zamanı bekleyin 🤍🥹
duygukiloken Hepinize çok teşekkür ederim yüreğime su serptiniz inşallah güzel haberler alırım bende aynı şeyleri yaşıyorum kasıkta çekilme batma hissi çok çok yeni ama daha benimki belki 1 2 haftalık bile olmayabilir bekliyorum🤲🏻