Siyahbeyaz_ Kızlar 8 gün gecikmem var bugün kan verdim bı umut vardır diye oda negatif. Adet söktürücü için yarın doktora tekrar gidicem. Ultrasonda da bişey gözükmedi. Döngüm 26-28 arasında şuan 33 döngüdeyim. Moralim bozuldu birazcık 🥺
Xxx_21 Geç döllenme olabilir belki o yüzden kanda negatif çıkmıştır bizim bi tane tanıdıkta öyle olmuştu
Xxx_21 Siz yine de üzmeyin kendinizi geç döllenme olabilir belki bekleyin biraz olmadı tekrar kan verirsiniz Siyahbeyaz_
Siyahbeyaz_ Xxx_21 umarım öyledir kuzum ama olacağını sanmıyorum bu kadar gecikmeye bu değer çıkması hayırlısı artık