Bacılarım yarın 10 haftalık oluyoruz ilk muayeneme özele gittim sonrasında devlete gittim devlet hastanesindeki doktor çok tatlıydı memnun kaldım gerçekten ama doğumu kesin olarak özelde yapacağım aklımda özel bi hastane var ama sizce kaçıncı aydan sonra yada haftadan sonra özele gitmeliyim bütün testleri olup ondan sonra mı özele gideyim sizce ya 🥺