victorya bende çok çay içiyorum sabah 4-5 bardak akşam 4-5 bardak şeklinde, doktor açık iç dedi çok açık içiyorum bırakamadığım için. Demir deposunu boşalmıştı demli içtiğim için. Şu an kontrollerde demir deposu durumu iyiye gidiyor bende çok açık şekilde içmeye devam ediyorım :)