sat10 Merhabalar 9 Haftalık gebeyim. 🫠🥹 Daha genel ürünlerden indirim takip ederek alışverişe başladım. Bebek arabası için öneri alabilir miyim? Tek başıma kullanım, taşıma açısından kolay olan, bebeği oynatmadan direkt tutma kolu hareket edebilen modeller tercih etmek istiyorum. Ve kullanıcılar ikiye bölünmüş durumda sizce travel sistem pişmanlık mıdır? 😅 Şimdiden teşekkürler 🥰
almila1723 sat10 ben bagi neo 2 aldım . Bugun geldi, kurduk. Çok beğendim. Kaliteli. Sürüşü çok rahat🥰 Tavsiye ederim
Meltem3461 sat10 Kraft Magic Travel Sistem bebek arabasını aldım, uzun araştırmalar sonucunda 😂 tek başına rahat kapatılıp açılabiliyor, sürüşü çok rahat hafif, tekerlekleri süspansiyonlu ve dönebiliyo 360 derece öneri olsun sizede🌸
sat10 Çok teşekkür ederim ☺️Bu modeli çok görüyorum önerilenler arasında benim de aklımda olan bir model. Acaba puset dahil mi onu ek olarak mı satın aldınız?
almila1723 sat10 ben pusetle birlkte 27.730 a aldım . Fiyatı aynı hala. Birde kraft slide-i size yi beğeniyorum ❤️ Buarada bir tık daha uygun fiyatlı bi model önerebilirim. Bunuda arkadaşım kullanıyor,memnun kaldığını söyledi. “Prego Urus”
kvsronlerr sat10 mios iskeleti bana çok ince geldi sürüşünü pek beğenmedim belki mağazada sık sık kullanıldığı için hırpalandığı için olabilir ama güvenemedim evoque daha sağlam geldi
pnarbyrk Dün Kraft Tokyo aldım. Henüz gelmedi ama kullananlar memnun olduklarını söylüyorlar bakalım görücez
olivia77 sat10 ben de ikinci çocuğuma bagi neo 2 aldım. Hem travel sistemin konforu hem de kabin boyun pratikliği ve ufaklığı mevcut arabada. İskeleti çok kibar, sürüşü yokmuş gibi. Ben indirimden pusetsiz modelini aldım. Puset olarak da joie nin i-snug modelini satın aldım. İkisi birbirine uyumlu bilginiz olsun
yagiz_didem sat10 ben ılk doğumda hediye almıştı dayısı kraft traveldı çok ağırdı zaten çocuk kullanamadı geçen hafta bebeçeyizde indirim vardı kraft seti aldık gene bebek arabasını mıla aldık çok hafıf ve kolay dı taşıma ve katlama surme