feslegen50 Adet ne kadar süre gecikince test yapmalı ? Bugün normalde adet olmam gerekirdi ya bı gün önce geceden başlardı ağrısı falan sabahına olurdum. Bu saat oldu ne ağrı var ne bı şey ne zaman test yapsam kesin sonuç olur ?
almila1723 feslegen50 ben 2 gün bekleyip yapmıştım , net çizgi çıkmıştı. Yarın sabah ilk idrarınızla yapın isterseniz. Hayırlısı olsun🥰
Keziban feslegen50 cumartesi aslında çokta erken değil ama yanılma payı olabilir kaset testlerde yani çıkarmama durumu olabilir
feslegen50 Keziban test yaptım gene negatif hamile değilimdir o zaman bu sabah yaptım hala adet olmamistim