ebruu1616 Şuan 21 haftalığım. Herkes kız diyor belirtiler de kız ama iki farklı doktor erkek dedi kendi doktorum kız dedi. Evladın kızı erkeği olmaz her türlü sevilir elbet yeterki sağlıklı olsun ama kız diyen doktor haklı çıksın diye sürekli dua ediyorum.