cansusare Kızlar 14 haftalıklar kasık ve bel ağrılarınız varmı acaba bende 2 gündr başladı kaşık ve bel Ağrısı sanki adet olcakmışım gibi
aleyflx cansusare ben yorulsamda yorulmasamda otudugumda kasik bölgemde 3 sn süren batma hissi oluyor kramp giriyor normal canim
Aaayseeert cansusare herkesin hamileliği aynı mı bilmiyorum ama benim öğrendiğimden beri maalesef bu tür ağrılarım var :(
mmrrvve Ah annelik her an birşey mi oldu kafasına giriyoruz hepimiz☺️ benimde aynı şekil oluyor doktorum normal olduğunu söyledi seninde normaldir kanama vs olmadığı sürece..